Clubpas

In het THOR-honk hebben wij een simpel en gebruiksvriendelijke kassa-systeem waarbij betaald kan worden met de THOR-Clubpas. 

De THOR-Clubpas heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind) en de barvrijwilligers hoeven aan het eind van hun dienst (bijna) geen contant geld meer te tellen.

Hoe werkt betalen met de clubpas?

Voor de administratieve afhandeling heeft THOR een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de clubpas.

De clubpas is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je in het Thorhonk aan de bar afrekenen.


Hoe activeer ik mijn clubpas?

Voor je met de THOR Clubpas kan betalen, dien je de clubpas te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je clubpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Bij een clubpas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubpas op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat dan dien je de kaart op te laden.


Het ‘opladen’ van de clubpas kan:

  • In de kantine met je eigen bankpas.
  • Thuis met iDEAL via http://www.mijnkniponline.nl (minimaal 5 euro): je ontvangt een aparte mail met je inlognaam.
  • Via de KNIP app door je pas en rekening te koppelen aan de app (opwaarderen loopt via iDeal)


Afrekenen aan de bar kan op verschillende manieren:

  • Met de clubpas (met voldoende saldo)
  • Met mobiel betalen in de KNIP app (GSM moet beschikken over NFC)
  • Met contant geld (maar dan geldt de korting niet)
  • Met je gewone bankpas (maar dan geldt de korting niet)


Kan ik met mijn clubpas ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op je clubpas kan alleen in het Thorhonk worden afgerekend. Echter, de twee sponsors Mervosport en Outdoor & Travel Outfitters, verlenen THOR-leden op vertoon van de pas extra voordeel.


Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo wat op de clubpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar clubpas@thor-roosendaal.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer. (Let op: opzeggen van je lidmaatschap dien je te doen door een mail te sturen naar: ledenadministratie@thor-roosendaal.nl).


Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond.  Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL. Bovendien is het mogelijk om:

  • Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
  • Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in  (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen).

Als je een of beide opties wilt activeren, graag een mail met wens en de betreffende pasnummers naar: clubpas@thor-roosendaal.nl.


Wat doe ik als ik vragen heb over een saldo-afboeking?

Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: clubpas@thor-roosendaal.nl.


Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen of uw e-mailadres niet bekend is bij de club, stuur dan een e-mail naar clubpas@thor-roosendaal.nl.


Ik heb geen e-mail, wat moet ik doen?

Kom met je clubpas en bankpas naar het Thorhonk en waardeer je clubpas op. Dit kan tijdelijk ook met contant geld. In de laatste week van december en de eerste week van januari zijn leden van de werkgroep op de eerder genoemde tijden aanwezig.


Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?

Blokkeer je clubpas zo snel mogelijk. Na inloggen op http://www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubpas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubpas.


Wat moet ik doen indien mijn clubpas niet werkt?

In dat geval stuur je een email naar clubpas@thor-roosendaal.nl.


Hoe kom ik aan een nieuwe clubpas?

Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij  clubpas@thor-roosendaal.nl.

Een nieuwe pas kost € 5,00. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Hoe zit het met de clubpas voor minderjarige leden?

Ouders/verzorgers van minderjarige leden kunnen met de inloggegevens van hun kind de pas beheren. Als de ouder zelf ook een clubpas heeft  bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de clubpas voor hun kind te voeren.