Clubpas

In het THOR-honk hebben wij een simpel en gebruiksvriendelijk kassa-systeem waar betaald kan worden met de THOR-Clubpas. De administratieve afhandeling wordt verzorgd door Twelve. Twelve is de leverancier van het kassasysteem en beheerder van de software.

De THOR-Clubpas heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld mee te nemen naar de club en je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

De clubpas is dus een betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Je krijgt namelijk korting op de kantineprijzen als je met je clubpas betaalt!

De KNIP app

Download de KNIP app op je smartphone vanuit de Play Store. Je hebt een mail ontvangen met de benodigde inloggegevens. Volgt de instructie om de pas te activeren.

Als je de inloggegevens niet meer weet stuur dan een mailbericht naar: clubpas@thor-roosendaal.nl

Zet een bedrag op de clubpas (opwaarderen)
Het ‘opwaarderen’ van de clubpas kan:

a.       In de kantine met je eigen bankpas; dit kost THOR € 0,08 per keer
b.       Thuis met iDEAL via http://www.mijnkniponline.nl (minimaal 5 euro);
          Dit kost THOR € 0,35 per keer
          Bij de eerste keer ontvang je een aparte mail met je inlognaam.

c.       Via de KNIP app door jouw pas en rekening te koppelen aan de app (opwaarderen loopt via iDeal)

DUS: probeer je kaart zo veel mogelijk in het THOR-honk op te laden met je bankpas!

Betalen met de pas kan op twee manieren:
1.       Met de clubpas (met voldoende saldo)
2.       Met mobiel betalen in de KNIP app (scan de QR code met de app)
Bij een clubpas betaling heb je geen pincode nodig

NB: Je kan ook met jouw bankpas betalen, maar dan geldt de korting niet.

Kan ik met mijn clubpas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op jouw clubpas kan alleen in het THOR-honk worden afgerekend. Maar de sponsor Mervosport verleent THOR-leden op vertoon van de pas extra voordeel.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de clubpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar clubpas@thor-roosendaal.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer. (Let op: opzeggen van je lidmaatschap moet je schriftelijk doen door een mail te sturen naar: ledenadministratie@thor-roosendaal.nl). Bedragen onder de € 1,00 worden niet teruggestort.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het klantendisplay van de kassa getoond.  Je kan ook om een bonnetje vragen. Op deze bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen met iDEAL.

Bovendien is het mogelijk om:

1        Rekeningen te koppelen zodat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
2.       Log-ins koppelen: de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in  (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen).

Als je een of beide opties wilt activeren, graag een mail met wens en de betreffende pasnummers naar: clubpas@thor-roosendaal.nl.

Wat doe ik als ik vragen heb over een saldo-afboeking?
Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: clubpas@thor-roosendaal.nl.

Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvang je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens hebt ontvangen of jouw e-mailadres is niet bekend bij de club, stuur dan een e-mail naar clubpas@thor-roosendaal.nl.

Ik heb geen e-mail, wat moet ik doen?
Kom met jouw clubpas en bankpas naar het THOR-honk en waardeer jouw clubpas op.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je clubpas zo snel mogelijk. Na inloggen op http://www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubpas blokkeren. Het saldo blijft gewoon staan, maar er kan geen misbruik gemaakt worden van jouw clubpas.
Je kan ook een mail sturen naar clubpas@thor-roosendaal.nl met het verzoek je pas te blokkeren

Wat moet ik doen indien mijn clubpas niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar clubpas@thor-roosendaal.nl

Hoe kom ik aan een nieuwe clubpas?
Een nieuwe pas kan aangevraagd worden bij  clubpas@thor-roosendaal.nl

Een nieuwe pas kost € 5,-. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Hoe zit het met de clubpas voor minderjarige leden?
Ouders/verzorgers van minderjarige leden kunnen met de inloggegevens van hun kind de pas beheren. Als de ouder zelf ook een clubpas heeft  bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de clubpas voor hun kind te voeren.